Narayan Gopal : Timile bhaneka sara


तिमीले भनेका सारा

(तिमीले भनेका सारा देव छोएर)२
म किरिया खान कहाँ सक्छु र
यदि मान्छौ भने म
तिम्रै देव भनेर
म त खाई दिन्छु कसम आफैलाई भाकेर
तिमीले भनेका सारा देव छोएर

तारालाई साक्षी राखेर
बाचा नै कहिले खाएथें
पानीमा औँला डोबेर
संधि नै कहिले गरेथें
अनि बाध्यताको के कुरा, अपधर्म को के कुरा?
विश्वास गर भनेर भन्छौ भने
अविश्वास कहिले गरेथें ?
तिमीले भनेका सारा देव छोएर

रात भर तिमी रोई दिंदा
रोएथें म केही बेर
केही बेर तिमी हाँसी दिंदा
हाँसेथें म धेरै बेर
अनि पौरुषता को के कुरा
चौडा छातीको के कुरा
सुखमा हाँस भन्छौ भने
दुखमा कहिले रोएथें?
तिमीले भनेका सारा देव छोएर
म किरिया खान कहाँ सक्छु र?

Related
Narayan Gopal : Timilai ma ke bhanu
Narayan Gopal : Malai chhodi mero chhaya
Narayan Gopal : Yati dherai maya
Narayan Gopal : Ishwar Taile
Narayan Gopal : Timro Jasto Mutu mero pani

~ by wienmandu on July 21, 2008.

6 Responses to “Narayan Gopal : Timile bhaneka sara”

  1. […] Narayan Gopal : Timile bhaneka sara Narayan Gopal : Timilai ma ke bhanu Narayan Gopal : Malai chhodi mero chhaya Narayan Gopal : Yati dherai maya Narayan Gopal : Timro Jasto Mutu mero pani […]

  2. […] Gopal : Mero behoshi aaja Narayan Gopal : Timile bhaneka sara Narayan Gopal : Timilai ma ke bhanu Narayan Gopal : Malai chhodi mero chhaya Narayan Gopal : Yati […]

  3. […] Narayan Gopal : Timile bhaneka sara Narayan Gopal : Timilai ma ke […]

  4. […] Narayan Gopal : Timile bhaneka sara Narayan Gopal : Timilai ma ke […]

  5. thank u so much for lyrics

  6. make lyrics proper….pl

Leave a Reply

 
